لبخند سلامت

لبخند سلامت

به روز ترین مطالب پزشکی و روش های نوین تشخیص انواع بیماری
لبخند سلامت

لبخند سلامت

به روز ترین مطالب پزشکی و روش های نوین تشخیص انواع بیماری

عادت ماهانه و تغییرات بدن در دوره 30 سالگی


در دهه 30 عادت ماهانه (پریود)

دکتر استریچر می گوید ، در بیشتر مدت ، قاعدگی باید بسیار قابل پیش بینی و سازگار باشد.

علائمی مانند پیش آمدن ناگهانی اتفاقی سنگین تر یا درد شدیدتر از گرفتگی های معمول شما ممکن است نشانه مسئله بزرگتری باشد. رشد خوش خیم فیبروم ، که می تواند شما را با خونریزی سنگین تر رها کند.   آندومتریوز یکی دیگر از بیماری های پریودی می باشد ، که معمولاً با درد دیوانه واری همراه است.  این درد ممکن است در تمام ماه به طول انجامد .



تغییر دهنده روش دیگری از زندگی شما که ممکن است در دهه 30 شما ایجاد شود چیست؟


زمانی که بچه دار شدید و می دانید باردار هستید به این معنی است که جریان شما به سمتی متفاوت پیش می رود. اما ممکن است متوجه بارداری خود نشده باشید.  اگر نوزادشما ازشیر مادر  تغذیه نمی کند ، دوره شما معمولاً تا شش هفته پس از زایمان برنمی گردد.  دکتر شرل راس ، جراح مغز و اعصاب در سانتا مونیکا ، کالیفرنیا و نویسنده گفت: در امان ماندن قطعی سلامت زنان، عادت ماهانه است. "و اگر تصمیم به تغذیه نوزاد خود با شیر مادر گرفتید ، دوره شما برنمی گردد تا زمان متوقف شدن  یا کاهش میزان بارگیری خود را کاهش دهید."


علاوه بر این ، بزرگ تر شدن یک کودک در رحم ممکن است منجر به تغییر طولانی مدت چرخه شما شود. دکتر استریچر می گوید: "بسیاری از خانم ها به شما خواهند گفت که پس از گذراندن دوره بارداری ، گرفتگی شما نیز بهتر می شود." این می تواند توسط تعدادی از موارد ایجاد شود ، اما از آنجا که باز شدن دهانه رحم کمی بزرگتر می شود ، این جریان بدون نیاز به انقباضات شدید رحم بیرون می آید. "


منبع: سلامت برتر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد